• درخواست جلسه

  • وب سرویس پرتو

    وب سرویس پرتو

    طبق آخرین آمار سازمان جهانی گردشگری، کرونا باعث کاهش 22 درصدی تعداد گردشگران بین‌المللی سه ماهه اول سال 2020 شده است. اما با وجود کاهش مسافرت‌ها، باز هم رزرو بلیط از وب‌سرویس‌های معروفی مانند وب‌سرویس پرتو خیلی تغییر نکرده است.

    آیا می‌دانستید که برای اولین بار وب‌سرویس پرتو امکان رزرو تمامی بلیط‌‌های داخلی و خارجی در ایران را فراهم کرده است؟ اگر شما از آن دسته افراد هستید که قبل از تهیه بلیط هواپیما، تحقیقات کاملی در خصوص شرکت هواپیمایی انجام می‌دهید، حتما نام وب‌سرویس پرتو را شنیده‌اید.

    امروزه اکثر افراد بلیط‌های خود را به صورت آنلاین خرید می‌کنند؛ از همین رو پیدا کردن بهترین سیستم رزرواسیون آنلاین و آژانس مسافرتی، برای آن‌ها بسیار مهم است. ما با انجام تحقیقات گوناگون، وب‌سرویس پرتو را به عنوان یکی از بهترین انواع آژانس مسافرتی در ایران معرفی می‌کنیم. اگر به دنبال علت این انتخاب هستید، در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

    درباره شرکت وب سرویس پرتو

    قبل از آن که اطلاعات کاملی از شرکت پرتو را به شما ارائه دهیم، لازم است که کمی درباره وب‌سرویس هواپیما صحبت کنیم. به طور کلی اغلب شرکت‌های هواپیمایی با توجه به فضای رقابتی، وب‌سرویس هواپیما را به عنوان آسان‌ترین روش‌های رزرو بلیط هواپیما برای مسافران قرار می‌دهند.

    وب‌سرویس پرتو یکی از بهترین انواع سیستم رزرواسیون آنلاین است که امکان دریافت بلیط تمامی نقاط کشور را برای مسافران فراهم می‌کند. این وب‌سرویس برای اولین بار در ایران، تمامی بلیط‌های پروازهای داخلی، خارجی، چارتری و سیستمی از شرکت‌های هواپیمایی مختلف را در معرض فروش قرار می‌دهد.

    نحوه کار وب‌سرویس پرتو مانند شرکت‌های بزرگ گردشگری است؛ چرا که به تمامی آژانس‌های مسافرتی کمک می‌کند که نیازهای مسافران را پاسخ دهند. تمامی آژانس‌های مسافرتی می‌توانند با دریافت وب‌سرویس پرتو، اطلاعات پروازهای خود را در این سایت به کاربران نشان دهند.

    وب‌سرویس پرتو چه می‌کند؟

    شرکت رزرواسیون پرواز این امکان را فراهم می‌کند که شما بدون نیاز به مراجعه حضوری، در جای جای ایران بلیط هواپیمای خود را رزرو کنید؛  بنابراین شما می‌توانید حتی در خانه خود، تنها با اتصال به اینترنت، وارد سیستم رزرواسیون پرواز شوید و بلیط خود را دریافت کنید.

    یکی از بهترین خدمات وب‌سرویس پرتو، تضمین امنیت و محافظت از اطلاعات شخصی شما است. همین مورد سبب شده است که طرفداران وب‌سرویس پرتو روز‌به‌روز بیش‌تر از قبل شود.

    از طرفی شرکت پرتو دارای تیم پشتیبانی بسیار قوی است؛ به این صورت که اگر به هر دلیلی پرواز لغو یا زمان آن تغییر کرد، پیامک اطلاعیه آن برای مسافران ارسال می‌شود.

    یکی از برتری‌های وب‌سرویس پرتو نسبت به دیگر وب‌سرویس‌ها، قابلیت استرداد بلیط چارتری است. بسیاری از بلیط‌های چارتری به هیچ عنوان قابل استرداد نیستند؛ اما اگر شما وب‌سرویس پرتو را برای خرید بلیط انتخاب کنید، امکان استرداد بلیط چارتری هم برای شما فراهم می‌شود.

    توجه داشته باشید که اگر بعد از خرید بلیط چارتری، قصد استرداد آن را داشته باشید، شرکت پرتو پس از دریافت وجه از چارترکننده، مبلغ بلیط را با کسر خسارت به شما باز می‌گرداند.

    هم‌چنین امکان تغییر نام بلیط در صورت پرداخت خسارت، از طریق وب‌سرویس پرتو امکان‌پذیر است. شرکت پرتو انواع پروازهای داخلی و خارجی را با بهترین قیمت در 15 روز آینده به شما نشان می‌دهد.

    حال با توجه به فعالیت‌های آژانس مسافرتی پرتو، شما می‌توانید رزرو بلیط و قطعی کردن آن را به کمک چارتکس و متخصصان آن انجام دهید؛ چرا که خرید وب‌سرویس پرواز پرتو از چارتکس، یکی از به صرفه‌ترین و آسان‌ترین راه‌های رزرو بلیط است. از طرفی شما با خرید وب سرویس چارتکس می‌توانید علاوه بر دسترسی به وب‌سرویس پرتو، به دیگر وب‌سرویس‌های معتبری هم‌چون آمادئوس، ماهان، گابریل و نیرا هم دسترسی پیدا کنید.

    ویژگی‌های وب‌سرویس پرتو چیست؟

    وب‌سرویس پرتو به عنوان ابزاری همه‌کاره برای خرید و رزرو بلیط هواپیما و هتل است. شما با استفاده از سیستم رزرواسیون پرواز پرتو، می‌توانید با آسان‌تر کردن روند خرید بلیط، رضایت مشتریان خود را بیش از پیش کنید. ویژگی‌های مهم وب‌سرویس پرتو به شرح زیر است:

    • وب‌سرویس پرتو دارای هزینه‌های اشتراک ماهانه است و به صورت رایگان خدمات‌رسانی نمی‌کند.
    • شرکت پرتو امکان مشاهده تمامی پروازهای چارتر در وب‌سایت یا برنامه پرتو را فراهم می‌کند.
    • این سرویس انواع پرواز چارتر و پرواز سیستمی از جمله تمامی ایرلاین‌های داخلی با امکان رزرو مستقیم را ارائه می‌دهد.
    • شرکت پرتو بر روی Http تهیه شده است و محدودیت زبانی ندارد؛ در نتیجه شما با هر زبانی می‌توانید از این وب سرویس استفاده کنید.
    • پرواز چارتر و سیستمی در این وب‌سرویس شامل تمامی ایرلاین‌ها و آژانس‌های چارتر کننده می‌شود.
    • وب سرویس پرتو برای نوع برنامه موبایل و وب‌سایت است.
    • قابلیت لینک‌سازی وب‌سرویس با نرم‌افزارهای مسافرتی وجود دارد.
    • قیمت‌های ارائه شده در وب‌سرویس پرواز، دقیقا مشابه با قیمت‌های نمایش داده شده در سایت‌های هالیدی است.
    • امکان راه‌اندازی وب‌سرویس سیستمی بر PID آژانس نیز وجود دارد.

    پیاده سازی وب سرویس پرتو

    به طور کلی پیاده‌سازی وب‌سرویس پرتو بدون نیاز به دانش فنی و آشنایی با قواعد گردشگری امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین اگر اطلاعات کافی در خصوص پیاده‌سازی وب‌سرویس ندارید، حتما کار را به دست نیروی فنی و متخصص آن بسپرید.

    امروزه گروه‌های نرم‌افزاری مختلفی برای پیاده‌سازی وب‌سرویس پرتو فعالیت می‌کنند؛ اما توجه داشته باشید که نیروی فنی خود را درست انتخاب کنید. چرا که پس از دریافت وب‌سرویس، دیگر امکان برگشت هزینه وجود ندارد.

    بهترین و آسان‌ترین راه برای راه‌اندازی وب‌سرویس پرتو، مراجعه به گروه نرم‌افزاری چارتکس است. چارتکس تمامی مراحل پیاده‌سازی وب‌سرویس پرواز را به طور دقیق برای شما فراهم می‌کند. هم‌چنین با کمک چارتکس می‌توانید علاوه بر پیاده‌سازی وب‌سرویس پرواز، وب‌سایت فروش و رزرو بلیط هواپیما را هم در کنار وب‌سرویس هتل، قطار و اتوبوس داشته باشید.

    بنابراین اگر به دنبال پیاده‌سازی وب‌سرویس پرتو و راه‌اندازی وب‌سایت خدمات گردشگری هستید، پیشنهاد می‌کنیم که روی کمک چارتکس حساب کنید.

    سوالات متداول

    وب‌سرویس پرتو یکی از بهترین انواع سیستم رزرواسیون آنلاین پرواز در ایران است که امکان خرید و رزرو بلیط هواپیما را برای شما فراهم می‌کند. با راه‌اندازی وب‌سرویس پرتو، شما دیگر نیازی به مراجعه حضوری به آژانس مسافرتی برای خرید بلیط هواپیما ندارید. وب‌سرویس پرواز به مسافران و آژانس‌های هوایی این اجازه را می‌دهد که بدون نیاز به جستجو در سایت‌های مختلف، ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی، به آسانی بلیط هواپیما را دریافت کنند.

    مهم‌ترین ویژگی‌های وب‌سرویس پرتو به شرح زیر است:

    • امکان رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.
    • قابلیت پیاده‌سازی در تمامی پلتفرم‌ها
    • پشتیبانی قوی و دقیق برای اطلاع‌رسانی سفر
    • دسترسی به بیش از صد ایرلاین مختلف
    • وب‌سرویس پرتو امکان گزارش‌گیری مالی و پنل‌های اختصاصی را فراهم می‌کند.
    • امکان استرداد بلیط‍‌های چارتری در وب‌سرویس پرتو وجود دارد.

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.