• درخواست جلسه

  • وب‌سرویس ماهان

    وب سرویس آمادئوس

    همه انسان‌ها دوست دارند که کارهای خود را به آسانی و در کم‌ترین زمان انجام دهند. مثلا آن دسته افرادی که در طول سال، چند بار برای فعالیت‌های کاری مجبور به مسافرت خارج از کشور می‌شوند، به دنبال آسان‌ترین راه برای رزرو بلیط هواپیمای خود هستند.

    شما فرض کنید که در یکی از دورترین مناطق به فرودگاه هستید و باید در کمترین زمان ممکن برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. در گذشته شما مجبور بودید که حتما این مسافت طولانی را برای خرید بلیط طی کنید؛ اما امروزه تنها با نصب وب‌سرویس پرواز، امکان خرید بلیط هواپیما برای شما به آسانی فراهم می‌شود.

    وب‌سرویس‌ها انواع گوناگونی دارند که یکی از بهترین آن‌ها، وب‌سرویس ماهان است. پیشنهاد می‌کنیم که برای مشاهده خدمات و ویژگی‌‎‌های شرکت ماهان، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

    درباره وب‌سرویس ماهان

    شرکت فناوری اطلاعات در ایران، برای اولین بار وب‌سرویس ماهان را در سال 1394، روی یکی از سایت‌های آژانس مسافرتی هواپیمایی بهره‌برداری کرده است. سپس با مشاهده عملکرد مناسب شرکت ماهان، امکان دسترسی انواع آژانس مسافرتی بر وب‌سرویس ماهان فراهم شده است.

    شرکت ماهان فعالیت خود را در سال 1371 روی پروازهای رفت و برگشت تهران- کرمان شروع کرد. وب‌سرویس پرواز ماهان روزبه‌روز پیشرفت خود را ادامه داده است؛ به طوری که طبق آخرین آمارهای سازمان هواپیمایی، تا ده سال پیش، بیش‌ترین تعداد مسافر پرواز داخلی و خارجی، برای شرکت ماهان ثبت شده است.

    وب‌سرویس ماهان یکی از معتبرترین سیستم رزرواسیون آنلاین پرواز در ایران است که انواع بلیط و خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌کند. هم‌چنین پاسخگوی مناسبی برای تمامی نیازهای مسافران و آژانس مسافرتی مختلف است. هدف اصلی وب‌سرویس ماهان، آسان‌تر شدن روند خرید بلیط هواپیما برای مسافران است.

    شما با راه‌اندازی وب‌سرویس ماهان به کمک متخصصانی هم‌چون تیم چارتکس، می‌توانید تمامی پروازهای شرکت ماهان از جمله بلیط چارتری، سیستمی و کلاس‌های پروازی این وب‌سرویس پرواز را مشاهده کنید.

    وب‌سرویس پرواز ماهان در دو بخش حمل‌و‌نقل مسافران و حمل بار و مرسولات فعالیت می‌کند. هم‌چنین دارای کلاس‌های پروازی مختلف از جمله فرست کلس، تجاری و اکونومی است که بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

    از طرفی وب‌سرویس پرواز ماهان در حال حاضر بیش از 50 مقصد خارجی و بیش از 20 مقصد داخلی را پوشش‌دهی می‌کند. در واقع وب‌سرویس ماهان مانند شرکت‌های گردشگری به تمامی آژانس‌های مسافرتی برای رفع نیازهای مسافران کمک می‌کند.

    خدمات وب سرویس ماهان چیست؟

    مهم‌ترین اقدام وب‌سرویس ماهان این است که امکان رزرو بلیط در سراسر کشور را بدون مراجعه حضوری برقرار می‌کند؛ از همین رو امروزه آژانس‌های هواپیمایی و مسافران مختلف از این وب‌سرویس استفاده می‌کنند.

    شرکت ماهان امکان اتصال به سایت‌ها، لینک‌ها و برنامه‌های مختلف را فراهم می‌کند؛ در نتیجه شما می‌توانید با تمامی دستگاه‌ها به این وب‌سرویس دستیابی داشته باشید. در وب‌سرویس ماهان، کافی است که مبدا و مقصد خود را مشخص کنید؛ آنگاه لیست کامل و دقیقی از انواع پروازهای مختلف را مشاهده می‌کنید.

    وب‌سرویس پرواز ماهان، این امکان را فراهم می‌کند که مشتریان مراجعه کننده به سایت شما برای تهیه بلیط، بتوانند تمامی بلیط‌ها را به صورت یک‌جا مشاهده کنند. این کار سبب می‌شود که در زمان مشتریان صرفه‌جویی شود. وب‌سرویس ماهان قابلیت دسترسی به تمامی خدمات شرکت ماهان از جمله خرید بلیط برای آژانس مسافرتی را فراهم می‌کند.

    یکی از بهترین ویژگی‌های وب‌سرویس ماهان، قابلیت استرداد بلیط‌های هواپیما است. شما اگر به هر دلیل از سفر خود منصرف شدید، می‌توانید بلیط خود را بازگشت دهید. هم‌چنین اگر به دنبال خرید بلیط چارتری ارزان قیمت هستید، می‌توانید به وب‌سرویس ماهان مراجعه کنید.

    ویژگی های وب سرویس ماهان چیست؟

    وب‌سرویس ماهان قطعا به عنوان یکی از آسان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه‌ها برای خرید و رزرو بلیط هواپیما است. شما با پیاده‌سازی این وب‌سرویس، می‌توانید به آسانی تمامی بلیط‌های آژانس مسافرتی مختلف را بررسی کنید. ویژگی‌های اصلی وب‌سرویس پرواز ماهان به شرح زیر است:

    1.مشاهده آمار پروازهای ماهان

    اگر شما قصد مسافرت به شهر داخلی یا خارجی در چند روز آینده را دارید، با داشتن وب‌سرویس ماهان می‌توانید آمار صندلی‌های خالی هواپیما را مشاهده کنید. هم‌چنین وب‌سرویس ماهان امکان گزارش‌گیری مسیرهای پرواز، نوع پرواز و کلاس پرواز را هم فراهم می‌کند.

    2. بررسی وضعیت پروازها

    برای بسیاری از افراد مهم است که با چه نوع هواپیمایی سفر کنند؛ بنابراین وب‌سرویس پرواز ماهان، تمامی اطلاعات پرواز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

    3. امکان رزرو بلیط پروازهای داخلی و خارجی ماهان

    شرکت ماهان به شما این اجازه را می‌دهد که در بین تمامی پروازهای داخلی و خارجی ماهان، انواع بلیط‌های چارتري، سیستمی و کلاسی پروازهای ماهان را جستجو کنید.

    4. برقراری سطح کاربری متفاوت

    سیستم رزرواسیون آنلاین ماهان تمامی امور مربوط به خرید بلیط یا فروش بلیط را برای مشتریان آسان می‌کند. شما با داشتن وب‌سرویس ماهان، می‌توانید کدهای تخفیف برای مسافران قرار دهید. پنل شخصی برای کاربران خود ایجاد کنید و دفترچه تلفنی از مسافران خود داشته باشید.

    5. امکان گزارش‌گیری مالی

    بسیاری از آژانس‌های مسافرتی به دنبال وب‌سرویس‌هایی برای تعیین قیمت و بررسی آن هستند؛ از همین رو وب‌سرویس ماهان امکان گزارش‌گیری مالی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

    6. محافظت از اطلاعات شخصی

    شرکت ماهان همانند دیگر وب‌سروس‌های پرواز از جمله وب‌سرویس پرتو یا آمادئوس، وظیفه حفاظت از اطلاعات شخصی شما را دارد.

    7. روند آسان و سریع تراکنش‌های مالی

    بسیاری از درگاه‌های پرداخت در وب‌سرویس‌های مختلف، کاربران را برای پرداخت هزینه دچار مشکل می‌کنند؛ اما خوشبختانه در وب‌سرویس ماهان، تمامی تراکنش‌های مالی از جمله رزرو، کنسلی، استرداد و دیگر موارد به آسانی و بدون دردسر انجام می‌شود.

    8. قابلیت اطلاع‌رسانی به مشتریان

    وب‌سرویس ماهان امکان ارسال پیامک و ایمیل را برای اطلاع‌رسانی به مشتریان خود فراهم می‌کند.

    9. امکان اتصال از دو روش

    شما می‌توانید از دو طریق به وب‌سرویس ماهان دست پیدا کنید:

    • اتصال از طریق وب‌سرویس: آسان‌ترین راه برای استفاده از خدمات شرکت ماهان، استفاده از وب‌سرویس ماهان است.
    • اتصال از طریق Sign: ویژگی مهم وب‌سرویس ماهان، قابلیت اتصال آن تنها با استفاده از مرورگرهای جستجو است. در این روش کافی است که از طریق Sign شدن به وب‌سرویس ماهان، از خدمات آن استفاده کنید.

    پیاده سازی وب سرویس ماهان

    به طور کلی افراد عادی توانایی راه‌اندازی وب‌سرویس‌های مختلف از جمله وب‌سرویس پرواز را ندارند؛ چرا که روند پیاده‌سازی وب‌سرویس‌ها نیاز به دانش برنامه‌نویسی تخصصی دارد. از همین رو اگر قصد دارید که بدون دانش قبلی، برای پیاده‌سازی وب‌سرویس ماهان اقدام کنید، بهتر است که وقت و هزینه خود را هدر ندهید.

    اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه تیم متخصصی را برای راه‌اندازی وب‌سرویس ماهان پیدا کنید؟ این سوال کاملا طبیعی است؛ چرا که امروزه با توجه به پیشرفت نرم‌افزارها، حتی برخی از متخصصان برنامه‌نویس هم قادر به پیاده‌سازی وب‌سرویس‌ها نیستند.

    شما می‌توانید پیاده‌سازی وب‌سرویس پرواز ماهان را با خیال راحت به شرکت چارتکس بسپرید. چرا که تیم چارتکس دانش و تخصص کافی برای راه‌اندازی وب‌سرویس پرتو را دارد. شما با کمک چارتکس علاوه بر پیاده‌سازی وب‌سرویس پرواز، به امکانات دیگری از جمله وب‌سایت فروش بلیط اتوبوس، هتل و قطار هم دسترسی پیدا می‌کنید. در صورت تمایل به راه‌انداری وب‌سایت خدمات گردشگری، می‌توانید به وب‌سایت چارتکس مراجعه کنید.

    سوالات متداول

    وب‌سرویس ماهان یکی از معتبرترین سیستم رزرواسیون آنلاین پرواز است که امکان رزرو و خرید بلیط برای پروازهای هوایی داخلی و خارجی را فراهم می‌کند. هم‌چنین مانند سایت بزرگ گردشگری عمل می‌کند و هر آنچه را که مسافران برای خرید بلیط در نظر دارند را در بر می‌گیرد. این وب‌سایت در دو زمینه حمل‌و‌نقل مسافری و حمل بار و مرسولات فعالیت می‌کند و هدف اصلی آن، رفع نیاز مشتریان خود است.

    به طور کلی ویژگی‌های مهم وب‌سرویس ماهان به شرح زیر است:

    • مشاهده آمار تمامی پروازهای داخلی و خارجی به همراه ظرفیت هواپیما در شرکت ماهان وجود دارد.
    • تراکنش‌های مالی در وب‌سرویس پرواز ماهان به آسانی و با امنیت کامل انجام می‌گیرد.
    • تیم پشتیبانی قوی در وب‌سرویس ماهان برای اطلاع‌رسانی به مشتریان و آژانس مسافرتی فعالیت می‌کند.
    • قابلیت امتیاز تخفیف یا استرداد بلیط‌ها در وب‌سرویس ماهان وجود دارد.

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.