• درخواست جلسه

  • وب سرویس نیرا

    وب سرویس نیرا

    آیا شما برای رزرو بلیط هواپیما حضوری اقدام می‌کنید؟ یا این که با سرچ در ایرلاین‌های مختلف بلیط خود را خریداری می‌کنید؟ قطعا راه دوم معقولانه‌ترین راه برای خرید بلیط به نظر می‌رسد. البته امروزه انواع آژانس مسافرتی مختلفی در ایران فعالیت می‌کنند که جستجوی هر کدام از آن‌ها به طور جداگانه، وقت زیادی را صرف می‌کند.

    اگر شما می‌خواهید تمامی پروازها در ایرلاین‌های مختلف را به طور یک‌جا بررسی کنید، پیشنهاد می‌کنیم که یکی از انواع وب‌سرویس پرواز را راه‌اندازی کنید. وب‌سرویس نیرا یکی از بهترین وب‌سرویس‌های پرواز است که به شما در خرید انواع بلیط هواپیما کمک می‌کند.

    درباره شرکت وب سرویس نیرا

    اگر تا به‌ حال نام وب‌سرویس نیرا را نشنیده‌اید، حتما جزو آن دسته افرادی هستید که کمتر با هواپیما سفر می‌کنند. وب‌سرویس نیرا یکی از مشهورترین سیستم رزرواسیون آنلاین پرواز است که برای خرید بلیط هواپیما استفاده می‌شود.

    در واقع نیرا شرکت نرم‌افزاری قدرتمندی است که در زمینه ارائه نرم‌افزارهای صنعت حمل‌و‌نقل و رزرواسیون بلیط هواپیما فعالیت می‌کند. امروزه با توجه افزایش مسافرت‌های هوایی داخلی و خارجی، شرکت نیرا تصمیم به راه‌اندازی وب‌سرویس پرواز قوی و کاربردی برای رفع نیازهای مردم گرفته است. ایرلاین‌های مختلف می‌توانند با استفاده از خدمات این نرم‌افزار، مدیریت امور مختلفی از جمله مدیریت پرواز، رزرواسیون و رفع نیازهای مسافران را به راحتی انجام دهند.

    وب‌سرویس نیرا چه می‌کند؟

    مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدمات وب‌سرویس نیرا، امکان مشاهده تمامی بلیط‌ها از ایرلاین‌های مختلف در قالب یه صفحه است. این کار سبب می‌شود که شما به عنوان مسافر، دیگر زمان خود را برای جستجو در سایت‌ها و ایرلاین‌های مختلف تلف نکنید. بلکه بتوانید با راه‌اندازی وب‌سرویس نیرا، به راحتی لیست کاملی از اطلاعات سفرها را مشاهده کنید.

    یکی از موارد مهم در هر آژانس مسافرتی و شرکت‌های هواپیمایی، داشتن خروجی API برای ارائه به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های رزرو آنلاین بلیط است. شرکت نیرا با توجه به نیاز ضروری انواع آژانس مسافرتی به این خروجی، وب‌سرویس نیرا را برای رزرو آسان بلیط هواپیما طراحی کردهاست. به این صورت که این نرم‌افزار را در اختیار شرکت‌های هواپیمایی قرار داده است که آن‌ها در وب‌سایت‌های آنلاین خود، بتوانند امکان رزرو آسان بلیط را فراهم کنند.

    جالب است بدانید که وب‌سرویس نیرا تمامی پروازهای ایرلاین‌های مختلفی از جمله ایرلاین آسمان، کارون، قشم ایر، زاگرس، ساها، آتا، وارش و تابان را پوشش‌دهی می‌کند. این پوشش‌دهی فوق‌العاده پروازهای داخلی و خارجی سبب می‌شود که افراد زیادی برای خرید بلیط به وب‌سرویس پرواز نیرا مراجعه کنند.

    از طرفی وب‌سرویس نیرا بر خلاف وب‌سرویس گابریل، آسان‌تر راه‌اندازی می‌شود؛ به طوری که در حال حاضر بسیاری از ایرلاین‌ها، از سیستم گابریل به سیستم نیرا مراجعه می‌کنند.

    وب‌سرویس نیرا علاوه بر رزرو بلیط هواپیما، در زمینه‌های مختلفی از جمله رزرو بلیط قطار و اتوبوس هم فعالیت دارد؛ بنابراین شما می‌توانید برای انجام امور مختلفی از این وب‌سرویس استفاده کنید.

    اگر شما مدیریت آژانس مسافرتی را به عهده دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما با شرکت نیرا همکاری داشته باشید؛ چرا که وب‌سرویس نیرا، ارائه انواع بلیط هواپیما را برای شما آسان‌تر از قبل می‌کند. هم‌چنین به شما اجازه می‌دهد که انواع بلیط برای مسافران خود را کاملا دقیق و برنامه‌ریزی شده دریافت کنید.

    شما در وب‌سرویس نیرا می‌توانید پس از بارگذاری اطلاعات شناسایی مختلف، به راحتی بلیط هواپیما را برای هر چند نفری که می‌خواهید رزرو کنید. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که با مراجعه به شرکت‌های تخصصی مانند چارتکس، برای استفاده از خدمات وب‌سرویس نیرا، آمادئوس، پرتو و ماهان اقدام کنید.

    ویژگی‌های وب‌سرویس نیرا چیست؟

    وب‌سرویس نیرا به عنوان یکی از کاربردی‌ترین سیستم رزرواسیون آنلاین پرواز در ایران است که امکان رزرو بلیط را در همه جای کشور برای شما فراهم می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید بدون آن که حتی یک قدم از خانه خود خارج شوید، به راحتی بلیط خود را تهیه کنید. وب‌سرویس پرواز نیرا ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیر را دارد:

    1.قابلیت چک کردن تمامی مسیرهای پروازی

    فرض کنید که شما در ده روز آینده قصد مسافرت رفتن را دارید و به دنبال بلیط هواپیما هستید. وب‌سرویس نیرا این امکان را فراهم می‌کند که شما بتوانید به راحتی تمامی مسیرهای هواپیمایی و زمان‌های پرواز را از ایرلاین‌های مختلف بررسی کنید.

    2. رزرو بلیط برای هر تعداد

    حتما شما هم در برخی از وب‌سرویس‌های حمل‌ونقل دیده‌اید که امکان رزرو بلیط مثلا بیش از چهار نفر امکان‌پذیر نیست. خوشبختانه در وب‌سرویس نیرا بر خلاف بعضی از وب‌سرویس های دیگر، می‌توانید بلیط را برای هر تعداد از افراد رزرو کنید.

    3.گزارش‌گیری مالی

    یکی از ویژگی‌های مهم وب‌سرویس نیرا، امکان گزارش‌گیری از هزینه بلیط‌ها است؛ به این صورت که با مراجعه به این وب‌سرویس، شما می‌توانید از قیمت‌های مختلف پروازهای داخلی یا خارجی اطلاع پیدا کنید.

    4. نمایش بلیط‌های سیستمی و چارتری

    وب‌سرویس نیرا امکان رزرو و خرید بلیط چارتری و سیستمی را فراهم می‌کند.

    5. امکان اشتراک‌گذاری آسان با انواع آژانس هواپیمایی

    به دلیل عملیات راه‌اندازی آسان وب‌سرویس نیرا، امکان اشتراک‌گذاری و استفاده از این وب‌سرویس برای انواع آژانس مسافرتی وجود دارد. به این صورت که آژانس‌های هوایی مختلف می‌توانند با کسب مجوز، با ارائه مدارک و اطلاعات لازم، برای دریافت سیستم رزرواسیون نیرا اقدام کنند. سپس در صورت تایید مدارک و پرداخت  ضمانت بانکی، به راحتی به وب‌سرویس نیرا دست پیدا کنند.

    پیاده سازی وب سرویس نیرا

    درست است که راه‌اندازی وب‌سرویس نیرا نسبت به دگیر وب‌سرویس‌ها کمی آسان‌تر است؛ اما باز هم نمی‌توانید خودتان برای پیاده‌سازی آن اقدام کنید. همانطور که در ویژگی‌های وب‌سرویس نیرا گفتیم،آژانس‌های هواپیمایی مختلفی می‌توانند با دریافت مجوز بند الف، برای راه‌اندازی این وب‌سرویس اقدام کنند. اما فکر نکنید که دریافت مجوز از بند الف، کار آسانی است؛ چرا که گذشتن مراحل اخذ مجوز هم نیاز به تخصص‌های لازم را دارد.

    از طرفی دسترسی به اکانت رزرواسیون و وب‌سرویس نیرا فقط برای ایرلاین‌هایی است که از این وب‌سرویس استفاده می‌کنند؛ بنابراین بدون داشتن این مجور به هیچ عنوان نمی‌توانید فعالیت کنید.

    شاید با خواندن چند خط بالا با خود بگویید که راه‌اندازی وب‌سرویس نیرا هم به آسانی آن چیزی که گفتیم نیست؛ در حالی که اگر شما برای پیاده‌سازی وب‌سرویس پرواز نیرا از تیم‌های متخصصی هم‌چون چارتکس استفاده کنید، قطعا آسان بودن این روند را متوجه می‌شوید.

    چارتکس تمامی آن چیزی را که شما برای راه‌اندازی وب‌سرویس نیرا، آمادئوس، ماهان و پرتو نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد؛ بنابراین شما بدون هیچ دردسری می‌توانید به سیستم رزرواسیون آنلاین پرواز نیرا دست پیدا کنید.

    سوالات متداول

    وب‌سرویس نیرا یکی از بهترین نرم‌افزارهای سیستم رزرواسیون آنلاین پرواز در ایران است که امکان خرید بلیط را برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از این وب‌سرویس پرواز می‌توانید کنترل مستقیمی بر زمان رفت برگشت، هزینه بلیط، رزرو یا استرداد آن داشته باشید. هم‌چنین انواع پروازهای داخلی و خارجی مختلفی را از ایرلاین‌هایی هم‌چون آسمان، کارون، قشم ایر، زاگرس، ساها، آتا، وارش و تابان را می‌توانید در وب‌سرویس نیرا مشاهده کنید.

    ویژگی‌های مهم وب‌سرویس نیرا به شرح زیر است:

    • قابلیت چک کردن و بررسی تمامی مسیرهای پروازی
    • استفاده آسان انواع آژانس مسافرتی از وب‌سرویس نیرا
    • امکان رزرو بلیط به صورت غیر حضوری از ایرلاین‌های مختلف
    • مقایسه هزینه پروازهای مختلف در وب‌سرویس نیرا

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.